Pictures on the Wall

Posted by universechild On Oct 30, 2012 2 comments


Περίπου αυτή η εποχή του χρόνου δεν ειναι που πατάει κάποιος το κουμπί reset; Φθινόπωρο. Οκτώβριος, μια μέρα πριν μπει ο Νοέμβριος. Περίπου ένα χρόνο πριν πατήσαμε κι εμείς το reset σε αυτό εδώ το blog.

Κοιτάζοντας το ιστορικό, αν κάποιος έχει την περιέργεια να το κάνει αυτό, θα διαπιστώσει μια "σχιζοφρένεια". Η αφετηρία έγινε στην αλλαγή του χρόνου μεταξύ 2008 και 2009, με Glam, και παρά τα κενά στη δραστηριότητα, οι glam εμμονές παρέμειναν. Παρεξηγημένο είδος το εμπορικό metal της δεκαετίας του '80, για κάποιους σκληροπυρηνικούς είναι ακόμα και "βρισιά", αλλά κάθε ήχος του κουβαλούσε το συναίσθημα μιας δεκαετίας στην οποία γεννηθήκαμε, αλλά είμασταν πολύ μικροί για να ζήσουμε. Τα τραγούδια και τα βίντεο της εποχής εκείνης ειναι κυριολεκτικά μηχανές του χρόνου. Είχε και πολύ διαφορετική εμφάνιση η σελίδα τότε.

Μετά, και για μεγάλο διάστημα, μια οριζόντια γραμμή. Επιστροφή το Σεπτέμβριο του 2011. Tribute σε ονόματα που ανήκουν πιο κοντά στον κλασικό, λεγόμενο παραδοσιακό ήχο και "θεματικά αφιερώματα". Σε κανένα άλλο είδος μουσικής όσο το metal δεν μετράει η θεματολογία, όπως και σε κανένα άλλο (πέρα από την ορχηστρική, κλασική που αποτελεί ένα από τα θεμέλια του) η εικόνα και ήχος δεν είναι τόσο αλληλένδετα. Όταν ακούσεις (αθελα σου, π.χ. στο λεωφορείο) για νιοστή φορά καψουροτράγουδο, είτε τουρκικών (λαϊκοποπ) είτε αμερικανικών (σκέτο ποπ) επιρροών, θυμάσαι γι' ακόμη μια φορά που θέλεις να βρίσκεσαι. Βασικά η κουλτούρα του σκυλάδικου (το soundtrack της αρπαχτής) σου θυμίζει και τα αίτια για την πορεία που πήρε η χώρα, γιατί η τέχνη και ο πολιτισμός είναι καθρέφτες του ήθους, αλλά τέτοιες πληγές κανένας δεν θέλει να ξύσει.

Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός... Τότε, πριν ένα περίπου χρόνο, αποφασίσαμε να το δούμε πιο "σοβαρά", τονίζοντας βέβαια τα εισαγωγικά καθώς για πολλούς αυτή η λέξη είναι ίσως αταίριαστη με κάτι που δεν προσφέρει χρηματικό κέρδος.. Αλλά θα μου πεις, δεν είναι η αγάπη "σοβαρή" υπόθεση; Αν νοιώθεις κέρδος στη ψυχή σου, δεν ήταν "σοβαρό" αυτό που έκανες;

Μερικές φορές σκέφτομαι πως τίποτα δεν είναι τυχαίο σ'αυτή τη ζωή, δεν ήταν τυχαίο πως κάποιοι δίσκοι που επαν-ανακάλυψα στα τέλη του 2011 μου έδωσαν το έναυσμα να συνεχίσουμε, και πως κάτι παρόμοιο συνέβη και τώρα. Μεγάλη λέξη, ειδικά για κάτι μικρό με "αντικειμενικούς" όρους, αλλά νοιώθεις σχεδόν destiny.

Εδώ πρέπει να ευχαριστήσουμε όσους μας στήριξαν. Χωρίς πολλά λόγια, αλλά με πολλή ουσία...
 

Συνεχίζουμε...


VIDEOS AND THEIR BLOCK

Posted by universechild On Jul 13, 2012 0 comments






Αυτό είναι ένα από τα βίντεο που αγαπάμε, όχι επειδή είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά λόγω της στιγμής που δημιουργήθηκε και "μοιράστηκε". Η καλύτερη φίλη μου, με την οποία μοιραζόμαστε όχι μόνο το blog, αλλά και αγάπη για τις ιστορίες του Howard και τον Κόναν, ενθουσιάστηκε, και ακόμα και το συγκρότημα μας έκανε τη τιμή να βάλει στο site τους. Όσοι το είδαν, γούσταραν, και έγραψαν σχόλιο: ευχαριστούμε.



Ναι, δεν φαίνεται το βίντεο. Είναι το Conan Saga των Αυστραλών Knightmare.


ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ


WHAT THE FUCK


Δεν είναι σπουδαίο πράγμα τα βίντεο αυτά - πολλοί fan φτιάχνουν καλοφτιαγμένα αποτελέσματα. Το "δέσιμο" της κινούμενης εικόνας (από προϋπάρχουσες ταινίες) με τον ήχο θέλει και αυτό την "τέχνη" του, αλλά είναι στην ουσία "fan art" - κάτι που φτιάχνεται με όπλο την αγάπη και σκοπό το "ηθικό" κέρδος: το να αρέσει σε εσένα τον ίδιο και σε φίλους, όπως και σε ανθρώπους online που τους αρέσει η μουσική αυτή. Με ένα καλό σχόλιο και ένα χαμόγελο "πληρώνονται" αυτά.




Εννοείται πως δεν βγάζεις λεφτά στην πλάτη της Universal, της Warner, ή των δισκογραφικών που κυκλοφόρησαν τη μουσική. Ειδικά αν σκεφτείς ότι συνήθως είσαι τυχερός αν ένα τέτοιο fan art έχει 1.000 views σε μερικούς μήνες (τα "κανονικά" βίντεο μετράνε χιλιάδες ανά μέρα). Από την άλλη, τόσο το τραγούδι όσο και η ταινία που συνοδεύει "κυκλοφορούν" περισσότερο. Δωρεάν διαφήμιση από πορωμένους fan. Κακό είναι;


Η προειδοποίηση δεν είναι, χμ... big fucking deal. Συμβαίνει συχνά. Η παγκόσμια απαγόρευση όμως, worldwide block?



(Υπάρχει βέβαια και το Daily Motion)


Γιατί γίνονται αυτές οι αψυχολόγητες απαγορεύσεις;

Οι Knightmare έκαναν τιμή που έγραψαν αυτή τη κομματάρα για τη ταινία, και δεν χρειάζεται καν να αναφερθεί πως ένας fan που κάθεται να φτιάξει βίντεο το κάνει από respect τόσο κυρίως στο δημιουργό της μουσικής, όσο και στις εικόνες που επιλέγει.

ΓΙΑΤΙ λοιπόν;

(Υ.Γ. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε πως νοιώσαμε απίστευτα μεγάλη τιμή και όταν ένα πολύ σημαντικό όνομα του Ελληνικού metal έτυχε να δει και να "μοιράσει" κάποιο από τα άλλα βίντεο μας, αρκετό καιρό πριν (κάνουμε τη γενική αυτή αναφορά επειδή δεν ξέρουμε αν θα ήθελε να αναφερθεί - ειλικρινά). Ένας μύθος της ελληνικής σκηνής ένευσε προς κάποια παιδιά που παίζουν - τον ευχαριστούμε από την ψυχή μας.)